fredag den 14. september 2012

Ohøj i landkrabber..

Kan i have en dejlig weekend :) jeg vil bruge den på at lave indbydelser til Emil 6 års fødselsdag, som vi planlægger at holde om et par weekender. Synes det er hyggeligt at holde børnefødselsdage..  men ak der er et lille bitte minus, knægten ønsker sig selvfølgelig en skattejagt.. det hører sig jo til en sørøver fødselsdag, og det er her jeg synes det er lidt svært, ja det er måske lidt fjollet, jeg har prøvet at lave skattejagter før, men drengene har jo været "ruten" igennem før man for set sig om, de løber den jo igennem, og hvad jeg troede ville tage 20 min tager MAX. 8 ½ min. ;) Så denne gang skal jeg virkelig lægge hoved i blød.


Når indbydelsen er færdig skal jeg nok vise den, det er planen at Emil selv skal farvelægge den.

2 kommentarer:

  1. Hvor er du god til at tegne, drengene sover ikke endnu, de ligger og snakker inde i teltet som de skal sove i på værelset.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Linda :) godt Rasmus kommer over i morgen nu hvor Mikkel fik hjemve :)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...