lørdag den 29. september 2012

"Ny" blomsterskjuler.

Ja ny er den ikke og det er heller ikke den første jeg maler.. Jeg har også haft en sandfarvet periode, men den har været over i efterhånden nogle år, men da var alle mine blomsterskjulere sandfarvet ;) Da jeg er Farvehandler har jeg solgt rigtig rigtig meget sandfarvet maling de sidste mange år, jeg er nok bare "mættet" med den farve, ikke at sandfarvede nuancer ikke kan være flotte :) Nu til dags er alle min blomsterskjulere hvid glaseret, men jeg har gemt nogle af mine de gamle sandfarvet, de har en overflade der er god at male på, så når det skal lidt mere knald på farverne kommer de frem igen.


Denne gang var det drenge værelset der trængte til lidt kulør i vindues karmen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...