torsdag den 13. september 2012

Små punkere igen.

Bestemte mig til at sy munde på punkerne ;)


6 kommentarer:

  1. Hvor er de søde. Kan godt forstå du valgte munden.

    Kan huske min farmor lavede fingerdukker til mig da jeg var "yngre" ;o)
    De blev brugt flittigt. Hunden, katten og koen var mine ynglings - men der er da noget mere leg i dine skønne punkere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Fingerdukker med dyr var ellers også en god ide :)

      Slet
  2. Super Anja, de er bare rigtige søde, den med det skæv smil ser rigtig fræk ud.

    Mona

    SvarSlet
  3. Filuren er vild med sine små punkere og viste dem stolt frem til de andre børn til sin fødselsdag ;)

    SvarSlet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...