torsdag den 6. september 2012

Lidt af mig !

Det er lidt af en overvindelse at vise mine billeder her, men nu tager jeg springet :)  mærkeligt nok for til dagligt hænger de i vores stue, men der kender jeg selvfølgelig også alle der ser dem.

På disse malerier har jeg arbejdet med facade struktur, men det er lidt svært at se på billederne. Jeg kan godt lide at af prøve forskellige materialer og næste gang tror jeg at jeg skal have gang i fugepistolen og acrylfugemassen.

 Malerierne måler 40cm x 120cm 






dette er lidt tættere på.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...