mandag den 9. september 2013

Billeder fra et smukt smukt bryllup.

Wauw et fantastisk bryllup min søster og svoger holdt i lørdags.

Hold på hat og briller her komme en omgang billeder ;)


Festlokalet pyntede vi fredag aften, derfor er billederne lidt mørke.



Jeg opdagede at Emil havde taget dette billede lørdag inden festen gik igang, 
det er lidt uskarpt men man får en god fornemmelse at hvordan silkeblomsterne tog sig ud, og det så bare så flot ud, de stod rundt i hele lokalet. Ideen til dem har min søster fundet her .


Min søster havde også fundet på at der skulle være en fotovæg, og den blev rigtig flittigt brugt, gæsterne i alle aldre morede sig meget med at tage billeder, der var sat et kamera op, så man bare skulle trykke på udløseren.
Der var lavet mange sjove rekvisitter, det er desværre kun et lille udvalg jeg fik taget billeder af, der var også talebobler, hjerter, halskæder, slips osv...





Et meget uskarpt billede, bare så I kan se rekvisitterne.

Den flotte bryllupskage havde bruden selvfølgelig lavet selv :)


Sidst men ikke mindst skal I se disse 3 stjerner


Brudeparret blev hentet ved kirken i denne cykeltaxi,
og da de ankom til receptionen, spurgte chaufføren om Mikkel, Emil og kusine Silke ikke ville have en tur, 
og hvem vil ikke gerne prøve sådan et køretøj, så de nød en tur i det gode vejr.







6 kommentarer:

  1. Hold da op ! Hvor var blomsterne fantastisk flotte, sikke et arbejde. Fotovæggen blev flittitigt brugt. Godt Stjernerne fik en tur i cykeltaxaen. :-) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var en gennemført vellykket dag :)

      Slet
  2. Jeg vidste jeg var bagud med blog-læsningen, men ikke at det var så slemt. Hold da op hvor er der mange indlæg hos dig som jeg er gået glip af... Men nu kan nyde.

    De er så fine de blomster. Lige den stemning man kunne ønske til et bryllup. Og sjov ide med fotovæg og skøre rekvisitter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Man kan ikke nå at følge med på alle indlæg selv om man gerne ville :) Det var skønt med den stemning blomster og fotovæggen gav ved brylluppet, eventyr og fri fantasi.

      Slet
  3. Smiler - Hold da fest for en fantastisk bryllupsfest, der gad jeg godt at have været med som gæst - lige mig når det er så uformelt og festligt :-) Vil gerne se flere billeder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også et fantastisk bryllup, stemningen var helt i top. Jeg ville gerne vise mange mange flere billeder, der var live band osv. Så jeg håber at få flere billeder når brudeparret vender hjem igen :)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...