søndag den 15. september 2013

Smash-booking..

Jeg var på workshop i sidste uge, Smash-booking hed den, vi var ikke så mange men hyggeligt var det, og jeg fik snuset til det der nye smash-booking. Jeg havde læst om det her hos Puk, men kom bort fra det igen ( ja der gik hverdag i den ) Så læste jeg senere hos Signe om den workshop igen, og skyndte jeg at melde mig til, nogle gange skal man bare tage sig sammen og komme ud af døren ;)

Her er hvad jeg har fået lavet indtil nu, det er ikke så meget. Men jeg kan godt lide at der ikke er "regler" for hvordan man smask-booker, og det skal ikke være pænt og nydeligt, det er helt op til en selv hvordan man udtrykker sig, man kan f.eks. lave bogen lidt ala en dagbog, eller med et tema, eller som jeg, en idé-bog hvor jeg vil samle idéer, inspiration og tanker.




God aften :)

4 kommentarer:

  1. Fedt, har ikke helt forstået det endnu. Måske det kommer. Der ser spændende ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skulle heller ikke være så udbredt i dk endnu, men er meget stort "over there" ;)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...