torsdag den 19. september 2013

Hæklede bolde


Det meste af tiden går med smash-booking, ja når jeg altså ikke er på arbejde eller bruger tiden på børn og praktiske ting i hjemme ;) Men jeg har introduceret mine drenge for smash-booking i dag og vi har hygget os helt vildt med det, så meget at jeg da ikke tog et eneste billede af det ;) 

Men jeg har hæklet disse 5 bolde de sidste aftener, ikke at jeg lige ved hvad de 3 af dem skal bruges til pt. Men kender I ikke det at man lige bliver nød til at afprøve en ny farve kombination ? ;)



3 kommentarer:

  1. Hvor er de lækre. Håber I får alletiders hyggelige weekend.

    SvarSlet
  2. De er super fine. Men glæder mig nu også til at se din smash book igen ;-)

    SvarSlet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...