onsdag den 25. september 2013

Smash book.


Jeg er slet slet ikke færdig med siderne endnu, med det går frem af med min smash book/idé bog.



Der er blandt andet en "Anja & Søren" side, billede er fra vores Kobberbryllup, bordkort fra søsters bryllup, og en kopi af kortet jeg havde tegnet til brudeparret.



Teksten er sløret da der står hæklede gave idéer ;)


En søstre side, jeg har tidligere nævnt at jeg er så heldig at have to søstre.
 Tekst og farverne minder mig om dem.
 Min ene søster er simpelthen så sød til at sende postkort engang imellem hvor hun f.eks. skriver en kort lille personlig besked, så jeg skal i gemmerne og finde postkortene frem, de vil passe så fint ind her :)



Det er så fedt at genopdage glæden ved at klippe klistre :)

8 kommentarer:

  1. Århhh.... Gid jeg havde tid. Har to fotobøger jeg er langt bagud med liggende. Det er SÅ hyggeligt at lave.

    SvarSlet
    Svar
    1. Når du nu skriver om dine fotobøger, minder det mig om at jeg har to mapper ala barnetsbog liggende som jeg virkelig brude få først frem til 2013 ;)

      Slet
  2. Hvor ser det bare godt ud. Jeg skrev det også som svar på min blog, men det kunne være så hyggeligt at mødes og smashe sammen og blive inspireret.
    KH Signe

    SvarSlet
  3. Det lyder som en rigtig hyggelig idé Signe, lad os finde ud af noget :)
    Kh. Anja

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare fin - elsker sådan nogle bøger, det er noget at det hyggeligste at sidde og nørkle med.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne, ja det har du helt ret i, timerne forsvinder af sige selv når først man sidder der :)

      Slet
  5. Det ser godt nok også flot ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, når alt juleriet er over skal jeg bestemt også i gang igen :)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...