søndag den 3. marts 2013

At lave kedelige ting sker her..

Jeg kan da næppe være den eneste der laver kedelige "syting" engang i mellem.. 
Ja det er altså kedeligt at lappe bukser, synes jeg, men nogle gange skal det jo til med to drenge ;) 
Jeg har heldigvis en symaskine der kan sy en "stopning", denne gang har jeg klippet en læder lap og sat over, kan jo ikke blive ved med at sy nuttede lapper med biler og dyr på drengenes bukser. 
Jeg har overvejet om jeg skulle hækle lapper til knæene og have dem liggende klar, nogle rigtig 70'er lapper, tror bestemt det kunne have en forebyggende virkning på slidet på knæene ;)


Lige nu er jeg ved at skylle et netop færdig gjort hækle projekt op, 
håber på at kunne tage billeder i morgen :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...