mandag den 25. marts 2013

Kramme ugle/monster.

 Er det ikke bare nogle kære kramme ugle/monster !


Drengene har selv syet dem, med lidt hjælp selvfølgelig.
Igår kiggede vi på Pinterrest og fandt ideer, og så tegnede jeg et "mønster" til dem.


Når vi hygger ved spisebordet hører vi musik, efter drengenes valg.. 
og tro mig de spiller også højt..


Jeg er helt vild med øjnene på Emils monster 


Og jeg er imponeret over hvor pænt Mikkel kan sy, 
jeg syede uglen sammen på maskine, den låner jeg ikke ud endnu..
Men forsætter drengene på denne måde deler vi nok også snart den ;)

En dejlig mandag til jer alle.

4 kommentarer:

  1. Det er godt nok, nogle kreative drenge du har, dem kan du god være stolt af.
    Uglerne er bare så søde.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også meget stolte af mine drenge, og nyder de gider lege med mig :)

      Slet
  2. Ej hvor er de bare gode - Det må helt sikkert være dine gener der har slået til der ;o)
    Er helt vild med det lille monster.
    Gid mine drenge gad det samme...

    Ha en skøn dag.
    Kh Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bilder mig også ind at det er mine gener der slår igennem her ;)
      Jeg nyder at de gider lave den slags med mig, så længe det varer.. :)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...