søndag den 17. marts 2013

Stille søndag.

Vi holder en stille søndag, ja ikke drengene altså de har venner på besøg, så helt stille er her ikke ;)

Påskeliljerne kom manden min hjem med i fredags, de er stillet på et lille fad
 og kun holdt sammen af en enkel snor :)


Det er ikke fordi vi spiser meget karse her i huset, men jeg synes det hører sig til nu foråret er på vej 
- ja jeg lukker ørene for at de lover snestorm, gider det simpelhen ikke - 


 Jeg har brugt en plastbakke fra tomater til at så karsen i, lidt pap og en limstift, 
og så har kyllingerne egen karse have :) 

Rigtig god søndag :)

4 kommentarer:

  1. Sikke en kreativ måde at stille blomster op på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja jeg havde ikke en vase der kunne rumme alle påskeliljerne på en gang, så det blev denne løsning :)

      Slet
  2. Nej hvor smart, med påskeliljer på fad frem for i vase.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, en underkop kan også bruges, kommer helt an på størrelsen af buketten :)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...