søndag den 10. marts 2013

Kom så forår !

Jeg har været alene hjemme i dag, jo jo i hele 3 timer, alle drenge var ude af huset samtidigt, det er ikke tit det sker. Hvad lavede jeg så !
Vaskede tøj og tegnede...  det med vasketøjet var en nødvendighed...  Men tegningen med tulipaner var helt for min egen fornøjelse, når foråret ikke vil komme må vi jo hjælpe det lidt på vej :)



Det har været en dejlig rolig weekend, lørdag med skønne venner på besøg, endnu engang udsatte jeg dem for cupcakes, og denne gang gik det helt fint, ikke som sidst, hvor cupcakesne blev mindre heldige, cupcakesne var da også hurtigt væk. 
Mikkel skulle til 4x fødselsdag i dag, og jeg havde lavet små figurer ud af de plast æg der er i kinder-æg, ideen til dem er fundet hos Halager, og jeg skal bestemt lave flere. I drengens klasser gives der penge i gave, 1 kr. per år man fylder, og disse æg rummer fint pengene.


Så gør vi klar til en ny uge, måske foråret komme i løbet af den :)





12 kommentarer:

  1. Gd ide med kindaæggene og flot tegning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, du er jo også god til at finde på til de der skole-gaver :)

      Slet
  2. Smukke bomster, og ideen med kinder-æg fra Halager er genial, jeg har selv lavet dem.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Mona, ja Halager har mange gode ideer :)

      Slet
  3. Hvor er den smuk og fuld af forår, din header! Og sikke en fin ordning de har i klassen og æggene er jo en gave i sig selv! :-)
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  4. Mange tak Frk. Hansen,jeg har en svaghed for tulipaner. Mine drenge har tilsammen 50 klassekammerater så jeg er meget glad for den ordning der er i skoleklasserne ved fødselsdage, kan ellers godt se hvordan jeg ville kunne spæne rundt når der skulle købes gaver ;)

    SvarSlet
  5. Hvor er de geniale med den filt-tud ;o)
    De er så mange sjove måder at lave dem på.

    Og du har rigtig været aktiv, for du har også lavet æggene af garn. Må gøre dig farverne efter. Det ser skide godt ud.. Undrer mig over min farveforskrækkethed. Jeg må i farveterapi :o)

    En dejlig aften til dig.
    Kh Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Lise, Ja som du kan se har jeg lånt flere ideer hos dig her på det sidste :) jeg er lidt farve-gal, farver må der til ;)

      Du må også have en dejlig aften :)

      Slet
  6. Du er da super til at tegne :-) Bare det var mig der havde sådan et gen <3 God ide fra Lise med æggene til børnegaver.

    SvarSlet
  7. Tusind tak Gitte, det er også et gen jeg sætter stor pris på :)

    God søndag :)

    SvarSlet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...