lørdag den 23. marts 2013

Fondant pynt.

Jeg kan rigtig godt lide at bage cupcakes, de er hyggelige og kan varieres i en uendelighed og det er det mine bage evner inden for kager rækker til ;)
De store kager lader jeg min ene søster om at bage, for det gør hun helt fantastisk.
Cupcakes tager ikke så lang tid at bage, og jeg har oftest lidt fondant pynt til at komme på frostingen, det giver lige det sidste prik over i´et.


Jeg køber en færdig pakke fondant, og farver det i de farver jeg ønsker, det tager selvfølgelig tid at lave, men der er meget at spare i forhold til hvis man skulle købe pynten færdig.



Sukkerkuglerne sættes fast med lidt vand. 




Marcipan/nougat cupcakes med kaffefrosting, mums :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...