onsdag den 30. januar 2013

12 ½ hjerter

 Hjerterne har jeg hæklet i smug.. ja det var for at overraske manden min, det var min "blomst" til ham på vores kobberbryllupsdag i går :) Vi havde sammen med drengene en dejlig hyggelig og rolig dag, på lørdag går det løs ;) Vi var i byen og spise brunch, kigge butikker ( mest Fætter BR men er det ikke oftest sådan når børnende er med ) også nussede vi ellers bare rundt. Sidst på eftermiddagen ringede det på døren og minsandten om det ikke var blomsterbudet med blomster til mig fra min kære mand :)



Hjerterne får lov at blive hængende til valentinsdag :)


6 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen i går og god fest på lørdag.

    Mona

    SvarSlet
  2. Tillykke med de 12½ års bryllupsdag .-)

    SvarSlet
  3. Hej Anja.
    Søde hjerter.... :-) Godt at høre at I havde en hyggelig bryllupsdag. Ses på lørdag.
    Knus Jannie

    SvarSlet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...