søndag den 20. januar 2013

Bordkort.

Jeg har fået lavet bordkort denne weekend, der mangler kun lige at blevet skrevet navn på.
Jeg har rodet med flere ideer, og endte med at finde på disse.
Jeg synes selv de er blevet gode, og de tog ikke så lang tid at lave.
 De bliver siddende på stilken af glasset ved at den smalle papir ende bliver stukket ind i et lille snit i hjertet, også strammer man til.


Igen er det pastelkridtene jeg har brugt, lige som på indbydelserne. Jeg løb tør for fixativ til pastelkridtet... også en søndag... men hårlak gjorde også tricket, så nu er jeg også løbet tør for dette ;)

Man kunne også lave dem på mønstret karton hvis man ikke ville dekorere dem i hånden.





6 kommentarer:

  1. Hvor er de søde Anja, god detalje med snippen der kan få dem til at holde på glasset, tro a lige jeg Pinner den ide ;O) tak fordi du deler.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona, til børnene kan de så side fast på deres sugerør ;)

      Slet
  2. Hvor er de fine! -Og helt i det rette kobberbryllup-stil :-)
    Glæder mig til at se det pyntede bord. Det bliver jo fantastisk!
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  3. Du kan bare det der !!! ;-) ;-)

    SvarSlet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...