tirsdag den 22. januar 2013

Kold men skøn kælketur.

Jeg har haft fri idag, og jeg har brugt det meste af dagen til at folde lanterner, 67 stk og nu har jeg altså heller ikke fingre til at folde flere, jeg har simpelthen slidt neglene ned på det, men pyt med det :)

 Nu hvor jeg havde fridag, hentede jeg drengene lige efter de havde fri fra skole, og så gik vi over på kælkebakken, og vi havde den HELT for os selv, ja så bliver det da ikke federe ! De kunne bare kælke på kryds og tværs uden at genere andre :)



Her er drengene på vej op af  bakken igen igen...



Det er heldigvis ikke vores kælk..



Roskildefjord, vi bor tæt på den, og jeg synes det er skønt at se årstiderne skifte ved fjorden.

2 kommentarer:

  1. Ej en fed kælkebakke - bliver helt barn igen :o)
    Vi har en stor en vi plejer at køre ud til, men for øjeblikket er den så fyldt med muldvarpeskud så den er frygtelig at køre på :o(

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man bliver helt som et barn igen, også selv om jeg ikke orker lige så mange gange op og ned af bakken som drengene ;) men jeg kan godt forestille mig at fornøjelsen bliver kort når det er muldvarpeskud man kører over :/

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...