søndag den 27. januar 2013

Pyntesyg !

Nix det er mine drenge ikke.... men skal der være fest så lad der være fest ! Begge mine drenge synes det er fed at have slips på ved festlige lejligheder. Jeg spurgte dem om de ikke ville have butterfly på til vores kommende fest, og JA selvfølgelig ville de det, de blev ikke afskrækket da jeg viste dem nogle hæklede butterfly. Drengene har selv valgt farverne :) Jeg har støttet mig til denne opskrift som jeg fandt her :)
Da jeg sad og hæklede løs på drengenes butterfly, kom manden min og spurgte om han ikke også skulle have sådan en butterfly ! Det var ikke lige faldet mig ind at han ville synes om en hæklet butterfly, men selvfølgelig skal han da også have en :)


2 kommentarer:

  1. Fine, det er de. Kommer der ikke et billede af drengene med de fine "sommerfugle"?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina, billede af drengene kommer der helt sikkert :) men pt. skranter vi lidt her hjemme og er ikke til så meget sjov :/

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...