fredag den 4. januar 2013

Julekort/indbydelser her er de så :)

I denne måned har manden min og jeg kobberbryllup, og vi har valgt at det skal fejres, så vi har inviteret familie og venner til fest.
Indbydelserne til manden og mit kobberbryllup blev flettet sammen med julekortene 2012, og endte med at se sådan ud.


Jeg har tegnet hjerterne med pastelkridt og brugt mørkebrunt karton til selve kortet, der er ikke to kort der er ens, og jeg synes farverne er ganske fine, jeg havde ellers søgt efter mørk-petrol farvet karton for det ville ha set så godt ud sammen med kobber farven, men det var ikke til at opdrive.
Jeg er nu på jagt efter ideer til bordpynt, og har da også set mange skønne ideer, men endnu ikke bestemt mig.. ja ja ro på Anja du har jo ca. 1 måned endnu.... masser af tid ik ! ;)


8 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine Anja, skal der være en rød tråd i hele forløbet ??

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona, jeg tænker at det skal holdes i farverne hvid, mørke brun og kobber, også skal det være enkelt. Jeg så dine stjerne bordkort, og de er rigtig flotte, så dem overvejer jeg :)

      Slet
  2. Hvor er de fine. Min mand og jeg har kopperbryllup den 12. februar og har netop i dag besluttet at vi vil holde fest. Håber jeg kan lade mig inspirerer af dine forberedelser.

    KH Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Signe. Manden og jeg har kobberbryllup d. 29 januar, men holder festen d. 2 februar da mange af de inviterede kommer fra Jylland og Bornholm, og vi selv bor i Frederikssund så det er ikke lige rundt hjørnet i transport. Jeg er spændt på at se hvad du finder på til jeres fest, det kan jo være jeg ender med at finde ideer hos dig ;)

      Slet
  3. Hvor er det nogle smukke kort du har lavet.
    Super god ide at kombinere julekort og indbydelse. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altid dejlig at høre at andre kan lide det man laver, tak Mette :)

      Slet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...