onsdag den 9. januar 2013

Jep det er blevet til lidt flere grydelapper.

Nu skal alt jo ikke gå op i vores kommende kobberbryllup ;) 
Jeg får da også hæklet lidt, disse grydelapper er set før her på bloggen, i dette indlæg kan du se hvor jeg har ideen fra, de er nemme og der skal ikke tænkes eller tælles så meget, jeg har hæklet mange af dem når jeg sidder som passager i bilen eller i toget til Kolding.



Jeg havde også hæklet grydelapper til et par stykker i julegave,
 men glemte at tage billeder, kender I det ?

Men nu vil jeg igang med at male brunt papir..

God aften :)

1 kommentar:

  1. Det er de bedste grydeelapper jeg har haft. De er tykke og har en rigtig god facon. :-) :-)

    SvarSlet

Hvis du ikke selv har en blog og gerne vil skrive en kommentar, gør du sådan:

1) Skriv din kommentar i det hvide felt.
2) Vælg en identitet klik på " Anonym"
3) Tryk på "udgiv din kommentar"

Tak for du kiggede forbi og gav lidt af din tid til at skrive en kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...